Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Новенська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 20511889) був реорганізований і увійшов до складу Токмацької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Загальні відомості ДНЗ "Теремок"

 

 

 

       

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ТЕРЕМОК»

Новенської сільської  ради

 

                                                     

 В 2005 роцу приміщення дитячого садку було передано в комунальну власність Новенської сільської ради( рішення № 10 від 19.04.2005 року)

2014 рік – відкриття 1 групи , кількість дітей 22 дитини.

2015 рік – відкриття 2 групи. Загальна кількість  46 дітей.

                                                         Загальні відомості

                              про дошкільний навчальний заклад «Теремок»

                       Новенської сільської ради Токмацького району

Повна назва закладу дошкільної освіти  за Статутом

Дошкільний навчальний заклад «Теремок» Новенської сільської ради

Адреса закладу

71724, Запорізька область, Токмацький район, село Нове, вулиця Трудова, будинок 6

Телефон

8(06178) 97510

ел. пошта: basarab.73@ukr.net

Дата відкриття закладу

  • 2005 рік -  передано  в комунальну власність Новенської сільської ради
  • 2014 рік -  відкриття 1 групи ДНЗ «Теремок»

Дата реєстрації редакції Статуту

22 серпня 2014 року рішення  виконкому Новенської сільської ради № 01 «Про створення ДНЗ «Теремок» ( додаток №1)

Профіль закладу за Статутом та пріоритетний напрямок роботи

фізкультурно – оздоровчий напрямок.

Термін проведення експертизи

 -

Мова освітнього процесу

Українська

Перелік  освітніх  програм

 

Програма розвитку дитини дошкільного віку, «Дитина в дошкільні роки»; парціальна програма з національно-патріотичного виховання  «Україна - моя Батьківщина»;

 

 

 

 

 

 

Характеристика мережі :

груп  з;

групи з 9 – ти годинним режимом перебування

 

  1. Молодшого та середнього дошкільного віку;

2-   середнього та старшого дошкільного віку.

Всього: 2 групи.

Режим роботи закладу дошкільної освіти

з  7.30 до 17.00

Кількість штатних одиниць

Кадровий склад

13;

Педагогічних працівників – 4 чол.; з них: вища освіта - 1 чол.; середня спеціальна  педагогічна – 2 чол.; Технічного персоналу-9 чол.

Результати моніторингу за допомогою

 кваліметричної моделі

на початок

 2017-2018  навчального  року

   Оцінювання рівня розвитку  дітей старшого дошкільного віку

Освітні лінії

за Базовим компонентом

дошкільної освіти

Високий рівень кількість дітей - %

Достатній рівень кількість дітей - %

Посередній рівень кількість дітей - %

1.«Особистість дитини»

2д-й- 12 %                   

11д-й.-  39%

2д-й. -  12%

2.«Дитина в соціумі»

 2 д-й.-37%

10д-й.-  14%

3д-й.  - 49%

3. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

11д-й. – 63%

2д-й.-30 %

3д-й. - 7 %

4. «Дитина в природному довкіллі»

15 д-й.-37 %

16д-й. -39 %

10д-й.  -24%

5. «Дитина

 в світі культури»

9 д-й. -56 %

6д-й.-37 %

1д-й.-   7%

6. «Мовлення

 дитини»

9д-й. -  56%

 

 

6д-й. -37%

 

 

1дит. - 7%

 

7. «Гра дитини»                     

11 д-й- 63 %                            

3д-й. -7 %

2д-й.-  30 %

Всього: 16 дит.

 

 

 

 

Річний звіт про діяльність закладу дошкільної освіти

 Річний звіт завідувача закладу з питань статутної діяльності

(Додаток № 2)

Правила прийому до закладу дошкільної освіти

Прийом дітей віком від 3до 6 років здійснюється протягом календарного  року на підставі :

1.Заяви батьків.

 2. Медичної довідки про стан здоров'я дитини.

 3.Довідки дільничного лікаря про епідемічне оточення.

4.Свідоцтва про народження дитини.

Матеріально-технічне забезпечення закладу, згідно з кошторисом , сформованим Новенською сільською радою

  1. Продукти харчування – 172345,12 грн
  2. Водопостачання – 11298,00 грн
  3. Електропостачання – 60220.63 грн
  4. Тверде паливо – 36788.00 грн
  5. Придбання бензину для підвозу дітей – 16510,00 грн
  6. Придбання дизельного палива для підвозу дітей – 48315,00 грн
  7. Поточний ремонт системи опалення – 26702,40 грн
  8. Послуги інтернету, абонентська плата – 2416,67 грн
  9. Послуги ( крім комунальних) Проходження медкомісії, пломбування , ремонт лічильників)
  10. Підписка періодичних видань – 2428,34 грн
  11. Поточний ремонт комп’ютерної техніки – 840,00 грн
  12. Придбання канцелярських  та господарських товарів – 45419,70 грн
  13. Оплата відряджу вальних за перебування на курсах підвищення кваліфікації – 570,00 гн
  14. Придбання постільної білизни, кухонного посуду – 14199,00 грн
  15. Придбання запасних частин та ремонт автобусу – 31560,00 грн
  16. Придбання будівельних матеріалів – 8130.00 грн
  17. Придбання дитячого павільйону – 24500,00 грн

                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

       Додаток № 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Новенської сільської ради

   №    01           від     22.08.2014   року                             

 №            від                   2009 р.

погоджено

Начальник відділу освіти Токмацької

районної державної адміністрації

 ____________________М.П.Шепель

 

 

 

 

 

         Зареєстровано                                                                         

                                               С Т А Т У Т

       дошкільного навчального закладу

           «Теремок»

            Новенської сільської ради

                    Токмацького району

 

 

 

 

 

 

 

 

20014 рік

 

         1.   Загальні   положення

 

  1. Дошкільний навчальний заклад  «Теремок» Новенської сільської ради (далі – заклад) Токмацького район створений  на підставі рішення  виконкому Новенської сільської ради від 22.08.2014 року № 01 «Про створення Назва закладу:
  2.  
  • Повна назва: Дошкільний навчальний заклад «Теремок» Новенської сільської ради Токмацького району;
  • Скорочена назва : ДНЗ «Теремок».
    1.  Заклад є комунальним бюджетним закладом освіти Новенської сільської ради
    2. Засновником  закладу є Новенська сільська рада.

                71724  с.Нове,  вул. Радянська,12  Токмацького району Запорізької області( далі – Засновник)

       Засновник  здійснює фінансування  Закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, встановлює його статус, організовує та фінансує будівництво і ремонт приміщень закладу, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

  1. Тип закладу – дитячий садок.
  2. Місце знаходження закладу: 

                                 71724,  Запорізька обл..

                                             Токмацький р-н,

                                             С Нове

                                             вул.  Трудова, 6

                                 тел.: 97510

  1. Функції закладу:
  • забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти, вимог Базового компоненту дошкільної освіти;
  • створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, зручний режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
  • формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;
  • сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей;
  • здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім’єю;
  • є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного  віку;
  • здійснює інші функції відповідно до цього статуту.
    1. Принципами дошкільної освіти є:
  • доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти;
  • рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку кожної дитини;
  • єдність розвитку, виховання, навчання і оздоровлення дітей;
  • єдність виховних впливів сім’ї і ДНЗ;
  • наступність і перспективність між дошкільною та початковою загальною освітою;
  • світський характер дошкільної освіти;
  • особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості дитини;
    демократизація та гуманізація педагогічного процесу;
  • відповідність змісту, рівня та обсягу дошкільної освіти особливостям розвитку та стану здоров’я дитини дошкільного віку.

     1.9.      Завданнями  закладу є:

  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини;
  • виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей інших націй і народів. Свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
  • виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сім’ї.

 

             

                       2. Юридичний статус закладу

 

  1.     Заклад з дня його реєстрації визначається юридичною особою.
  2.    Юридична адреса закладу:    71724,  Запорізька обл., Токмацький р-н,

        С Нове,  вул.  Трудова, 6

  2.3.    Як юридична особа, що здійснює освітню діяльність, заклад має право:

       -   користуватися пільгами наданими державою;

       -   проходити в установленому порядку державну атестацію;

       -   визначати форми і засоби організації навчально-виховного процесу;

       -   визначати пріоритетний напрямок розвитку варіативної частини освіти, розробляти і впроваджувати власні програми навчально та науково-методичної роботи з урахуванням державних стандартів;

       -   організовувати підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації та стажування кадрів;

         -    отримувати кошти та матеріальні цінності юридичних та фізичних осіб     відповідно до чинного законодавства.

 2.4.     Заклад несе відповідальність перед вихованцями, батьками або особами, які їх замінюють, та державою за:

       -  реалізацію головних завдань, визначених законами України: «Про освіту», «Про дошкільну освіту».

       -   дотримання державних стандартів освіти;

       -   дотримання фінансової дисципліни;

       -   забезпечення морального, психічного і фізичного здоров’я дітей, збереження їхнього життя та здоров’я під час навчально-виховного процесу.

 2.5.   Заклад є неприбутковою організацією, відповідно до законів України «Про освіту»,  « Про дошкільну освіту».

 2.6.   Заклад здійснює свою діяльність на основі і відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

 2.7.   Взаємовідносини закладу з юридичними та фізичними особами визначаються у відповідності до чинного законодавства та цього Статуту.

 2.8.   Заклад у відносинах з юридичними та фізичними особами представляє завідувач.

 2.9.    Завідувач має право представляти інтереси закладу в межах своєї компетенції.

 2.10.  Інші працівники можуть представляти заклад у відносинах з третіми особами лише на підставі відповідних тимчасових письмових доручень.

 

 

             3.  Комплектування   закладу

 

    3.1.  Порядок комплектування закладу та режим роботи визначається Засновником відповідно до чинного законодавства України.

    3.2.  Прийом дітей до закладу здійснюється завідувачем протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють (далі текстом – батьки), медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження дитини.

    3.3.  Групи у закладі комплектуються за віковими (одновіковими, різновіковими) ознаками.

        3.4. За дитиною зберігається місце в закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

 

    3.5.  Відрахування дітей з закладу може здійснюватися за бажанням батьків; на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі цього типу; у разі несплати батьками без поважних причин плати за харчування  дитини протягом двох місяців(термін письмового повідомлення батьків про відрахування дитини 1 місяць).

3.6. Про відрахування дитини адміністрація закладу зобов’язана письмово повідомити батьків не менш як за 10 календарних днів.

   3.7.   Забороняється безпідставне відрахування дитини з закладу. .                                     

 

 

                     4.  Організація   навчально-виховного  процесу.                                                           

 

4.1.  Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з Державною базовою програмою, навчально-методичними посібниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

4.2.  З метою своєчасного виявлення, підтримки, розвитку обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей заклад може організовувати освітній процес за одним чи кількома пріоритетними напрямками.

4.3.   Заклад організовує освітній процес за одним або кількома пріоритетними напрямками, провадить інноваційну діяльність, має право обирати з варіантних, затверджених Міністерством освіти і науки України.

4.4.  Діяльність закладу регламентується планом роботи, складеним на навчальний рік і оздоровчий період, затверджується керівником закладу, погоджується з відповідним органом управління освітою.

  План на оздоровчий період додатково погоджується з територіальною санітарно-епідеміологічною службою.

4.5. У закладі визначена українська мова навчання.

       4.6. Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. Оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.

 

          5.  Учасники   навчально-виховного  процесу

 

5.1.   До учасників навчально-виховного процесу відносяться:

        -   вихованці,

        -   завідувач,

        -   педагогічні працівники,

        -   медичні працівники,

        -   помічники вихователів та нянь,

        -   психолог,

        -   допоміжний персонал,

        -   інші спеціалісти,

        -   батьки,

        -   представники громадськості.

5.2.   Права і обов’язки учасників навчально-виховного процесу визначаються чинним законодавством та цим статутом.  .
      5.3.   Вихованці закладу мають право на:

  • безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання та навчання;
  • безоплатну дошкільну освіту;
  • безоплатне медичне обслуговування;
  • користування навчальною, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновленою та лікувально-оздоровчою базами закладу;
  • доступ до інформації з усіх галузей знань;
  • участь в різних  виставках, конкурсах тощо;
  • захист від будь-яких форм експлуатації,  фізичного та психічного насильства, що порушують права або принижують їх  честь, гідність.

5.4  Педагогічними працівниками закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну  вищу педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість роботи, фізичний та психічний стан здоров’я який дозволяє виконувати професійні обов’язки.

5.5   Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних  та інших працівників, інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про дошкільну освіту», іншими законодавчими актами.

5.6.    Педагогічні працівники мають право на:

        -    захист професійної честі і гідності;

-    самостійний вибір форм, методів і засобів  навчальної роботи, не шкідливих для здоров’я дітей;

-   участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;

-    проведення в установленому порядку науково-дослідницьку, експериментальну,  пошукову роботу;

-    виявлення педагогічної ініціативи;
-    позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;

  • внесення пропозиції стосовно поліпшення роботи закладу;
  • обирання форм підвищення  кваліфікації, перепідготовки;

       -   отримання пенсії, у тому числі, за вислугу років, в порядку,

       визначеному законодавством України;

        -   матеріальне, житлово-побутове, соціальне забезпечення відповідно

       до чинного законодавства;

        -   об’єднуватись у профспілки.

Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

       5.7.   Педагогічні працівники зобов’язані:

-   сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров’я , здійснювати пропаганду здорового способу життя;

-   сприяти зростанню іміджу  дошкільного закладу;

-   настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

-   виховувати у вихованців повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій, звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

-   готувати дітей до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру;

  • дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність вихованців;
  • забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю, а також від фізичного та психологічного насильства, впливу релігійних ідеологій;
  • постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
  • дотримуватися положень статуту навчального закладу, правил внутрішнього розпорядку, умов трудового договору;
  • виконувати накази та розпорядження завідувача закладу, органів управління освітою;

5.8  В закладі обов’язково поводиться атестація педагогічних працівників. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.

5.9  Педагогічні працівники, які систематично порушують умови статуту, правила внутрішнього розпорядку закладу, не виконують посадових обов’язків, умов колективного договору, або за результатами атестації не відповідають посаді, яку займають, звільнюються з роботи відповідно до чинного законодавства.

5.10.    Батьки мають право:

  • обирати і бути обраними до батьківських комітетів;
  • звертатись до органів управління освітою, завідувача з питань навчання, виховання дітей;
  • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення  матеріально-технічної бази закладу ;
  • на захист законних інтересів своїх дітей у відповідних державних, судових органах.

5.11.   Батьки несуть відповідальність за здобуття дітьми дошкільної освіти і зобов’язані:

              -   забезпечувати умови для здобуття дитиною дошкільної освіти;

              -   постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей,

               створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

               -   поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття

              доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім’ї, державної

              та рідної мов,  повагу до національної історії, культури, цінностей

              інших народів;

               -   виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод

              людини.

            У разі невиконання батьками обов’язків, передбачених законодавством, заклад може порушувати клопотання про відповідальність таких осіб.

 

 

                                      6. Управління    закладом.

 

     6.1.   Управління закладом здійснюється Засновником.

     6.2.   До виключної компетенції Засновника відносяться: затвердження статуту закладу, внесення змін та доповнень до статуту, прийняття рішення про припинення діяльності закладу.

  Координація діяльності закладу здійснюється відділом освіти Токмацької  райдержадміністрації.

    6.3.  Керівництво роботою закладу здійснює завідувач, який призначається і звільняється з посади відповідно до чинного законодавства. На посаду завідувача призначається особа, яка є громадянином України, має відповідну вищу педагогічну освіту не нижче освітнього кваліфікаційного рівня «спеціаліст», стаж педагогічної роботи у сфері дошкільної освіти не менш, як три роки, а також організаторські  здібності та стан здоров’я якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

 Завідувач закладом:

                -    здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу;

  • діє від імені закладу, представляє його  в державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
  • відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної баз закладу;
  • приймає на роботу та звільняє з роботи працівників дошкільного закладу;
  • контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  • затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
  • забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», забезпечення  рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • контролює відповідність застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психологічним особливостям, здібностям і потребам;
  • підтримує ініціативу стосовно вдосконалення навчально-виховної роботи, заохочує творчі пошуки, експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками;
  • щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах  колективу закладу та батьків.

        6.4.   Колегіальним постійно діючим органом управління закладом є педагогічна рада.  До складу педагогічної ради входять усі педагогічні та медичні працівники закладу, батьки, вчителі, інші спеціалісти. Головою педагогічної ради є завідувач закладом. Педагогічна рада обирає із свого складу секретаря на навчальний рік.

Педагогічна рада:

        -   оцінює результативність реалізації державної базової програми, хід якісного виконання програм розвитку, виховання та навчання дітей у кожній віковій групі;

  • розглядаються питання удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу, планування та режиму роботи закладу;
  • затверджує заходи стосовно зміцнення здоров’я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду, приймає відповідні рішення;
  • аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у закладі;
  • визначає шляхи співпраці з сім’єю;
  • приймає рішення з питань професійної діяльності педагогічних працівників.

6.5. закладу та батьків, що скликаються не рідше одного разу на рік.

Рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

Загальні збори: 

  • обирають раду  закладу, її членів і голову, встановлюють строк їх повноважень;
  • заслуховують звіти керівника закладу про статутну діяльність, дають оцінку його професійно-педагогічній діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансової діяльності закладу;
  • заслуховують звіти голови ради закладу;
  • затверджують основні напрямки вдосконалення роботи і розвитку закладу, інші функції, що не суперечать чинному законодавству.

6.6.   У період між  загальними зборами діє рада дошкільного закладу.  Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.

До складу ради закладу обираються пропорційно представники від педагогічного колективу і батьків

Засідання ради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів.

  6.7.   У  закладі може створюватись і діяти піклувальна рада – орган самоврядування.

 

                     7. Організація  харчування і медичного

                                обслуговування    в  закладі

 

7.1.  Заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку, дотриманням натурального набору продуктів, визначених Міністерством охорони здоров’я спільно з Міністерством освіти і науки України, за погодженням Міністерства фінансів.

Харчування дітей у закладі, його кратність залежать від режиму роботи закладу та тривалості перебування в ньому дітей.

        7.2.      Медичне обслуговування дітей у закладі здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату закладу або відповідних закладів охорони здоров’я, і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів перед профілактичними щепленнями; проведення профілактичних щеплень, згідно з календарем щеплень; надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організацію заходів щодо госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків.

                    До основних обов’язків медичних працівників закладу належать:

  • моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово-психологічного розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;
  • організація і проведення медичних оглядів, у тому числі поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;
  • здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотриманням раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
  • медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
  • проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків та працівників закладу.

        7.3.   Для здійснення лікувально-оздоровчої роботи обладнуються відповідні кабінети та приміщення.

 

 

                                                      8.   Майно  закладу.

  

        8.1.   Майно закладу є комунальною власністю територіальної громади Молочанської міської ради, належить йому на правах оперативного управління.

        8.2.    Майно закладу складають основні кошти та матеріальні цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі закладу або централізованої бухгалтерії.

        8.3.   Вилучення основних фондів, обігових коштів та іншого майна  закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, заподіяні  закладу юридичними та фізичними особами відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

        8.4.   Основні фонди закладу не можуть бути предметом безкоштовного використання, застави, внеском до статутного фонду інших юридичних осіб, а також не можуть бути продані, передані або відчужені у будь-який спосіб без згоди Засновника.

       8.5.   Списання майна та передача його в оренду здійснюється згідно з чинним законодавством.

 

 

                             

                           9.  Фінансова  діяльність  закладу.

 

 9.1. Фінансова діяльність закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства.

 9.2.   Джерелами фінансування  закладу є:

        -    кошти бюджету міської ради, батьків, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші кошти, не заборонені чинним законодавством України.

       9.3.   Заклад  за погодженням із Засновником має право:

    -   придбати, орендувати необхідне  обладнання та інше майно;

    -   отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;

 9.4.   Матеріально-технічна база закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, інвентар, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі закладу або централізованої бухгалтерії, яка обслуговує цей заклад.

 9.5.    Додаткові освітні послуги, не визначені Державною базовою програмою, можуть надаватися лише за згодою батьків, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками та закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини, визначеного Міністерством освіти і науки України разом з Міністерством охорони здоров’я.

  9.6.    Порядок і умови надання додаткових освітніх послуг встановлюється  відповідно до чинного законодавства.

  9.7.    Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в дошкільному закладі визначається законодавством.

 

 

 

           10.   Контроль за діяльністю дошкільного закладу.

 

       10. 1    Заклад підпорядкований і підзвітний Засновникові.

       10.2.   Основною державною формою контролю за діяльністю закладу є державна атестація, яка проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціальним уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки.

       10.3.    Контроль за виконанням закладом державних вимог стосовно змісту, рівня і обсягу дошкільної освіти  здійснюється місцевими органами виконавчої влади: відділом освіти Токмацької райдержадміністрації  та Засновником.

       10.4.    Зміст, форми, періодичність контролю, не пов’язаного з навчально-виховним процесом, встановлюються відділом освіти відповідної райдержадміністрації.

 

 

                          11.    Внесення змін та доповнень до статуту.

 

       11.1.   Зміни та доповнення до статуту закладу вносяться Засновником і підлягають державній реєстрації у встановленому порядку.

                

 

                                12.  Припинення діяльності закладу.

 

    12.1.   Припинення діяльності закладу відбувається шляхом його реорганізації (злиття, поєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації відповідно до чинного законодавства.

        12.2.   Ліквідація закладу здійснюється за рішенням засновника.

   12.3.Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

   З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління дошкільним закладом

        12.5.   Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно дошкільного закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з нами, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

     12.6.    Ліквідація закладу вважається завершеною, а заклад припиняє свою діяльність, з моменту виключення його з державного реєстру.

12.7. наявні в закладі кошти після розрахунків із бюджетом і кредиторами, оплати праці робітників закладу, передаються ліквідаційною комісією Засновнику закладу.

12.8. При реорганізації чи ліквідації закладу вихованцям, які навчалися та виховувалися в ньому, забезпечується можливість продовження навчання і виховання відповідно до чинного законодавства.

12.9. При реорганізації чи ліквідації закладу працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання прав та інтересів відповідно до чинного законодавства про працю в Україні.

 

 

 

 

 

  

                                                                                                                                                                                                                                                               Додаток № 2

                                           

 

З В І Т

 

в. о. завідувача Дошкільного навчального закладу «Теремок»

Новенської сільської ради

Басараб Людмили Вікторівни

 

перед педагогічним колективом та громадськістю

на загальних зборах

07.06.2017 року

 

 

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета :  Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

Протягом навчального року ( 2016-2017) ДНЗ працював за Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою Дитина в дошкільні роки» та річного плану.

 І. Стан і розвиток мережі закладу:

      Дошкільний навчальний заклад «Теремок» Новенської сільської ради  розпочав функціонувати 01 жовтня 2014 року,  знаходиться за адресою: 71724, Запорізька область, Токмацький район, село Нове, вулиця Трудова, будинок 6.

  Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем,  з 7-30 до 17-00 годин

Групові приміщення  забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Прогулянкові майданчики закріплені за групами.

  За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 35 місць для дітей від 3 до 6(7) років. Групи комплектувались переважно у травні- серпні на підставі поданих заяв до закладу.

    У 2016-2017 навчальному році укомплектовано 2 різновікові групи:

- молодша різновікова група (з українською мовою викладання);

- старша різновікова група (з української мовою навчання).

 У цьому році заклад відвідувало 48  дітей, з них:

- молодша різновікова  – 22 чол.

- старша різновікова  – 26 чол.

- випущено до школи – 16 дітей.

             Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти з малозабезпечених сімей.

 

ІІ. Кадрове забезпечення:

Кількість педагогічних працівників – 4 чол., 1- в.о.завідувача, 2-вихователя, 1- музичний керівник., де 2 з середньо-спеціальною освітою, 1- вищою, 1-середнью. В  цьому році в.о.завідувача пройшла курси підвищення кваліфікації  за інтегрованою програмою «Завідувачі дошкільних навчальних закладів та вихователі дошкільних навчальних закладів», виконана випускна робота на тему: «Імідж дошкільного навчального закладу» . Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та виховані.

В ДНЗ  працює 12  співробітників, з них 4 особи  - педагогічні працівники, 8  осіб - обслуговуючий та технічний персонал .

ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:

 

Кількість реалізації пріоритетних завдань ДНЗ вивчалися під час спостереження за освітньо-виховним процесом, бесідами з дітьми, під час тематичних перевірок. За підсумками тематичного контролю з проблеми формувань комунікативно – мовленнєвих  умінь у дітей 5-го року життя  ( вихователь Дорошенко О.В.) 72% вихованців  показали високий рівень та достатній рівень мовленнєвої компетенції.

З а результатами стану готовності дітей до дошкільного навчання із 16 випускників 2017 року з високим рівнем розвитку 7 дітей, з достатнім рівнем 5 дітей, з середнім рівнем 3 дітей, з низьким 1 дитина.

 

ІV. Заходи щодо забезпечення нормальних умов роботи закладу освіти:

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України,

 - Закону України «Про освіту»,

 - Закону України «Про дошкільну освіту»,

 - «Положення про дошкільний навчальний заклад»,

 - Базового компоненту дошкільної освіти України (нова редакція)

- Закону України «Про цивільну оборону»

 - Закону України «Про дорожній рух»

 - Закону України «Про відпустки»

 - Прогама для навчання діте віком від двох до семи років «Дитина в дошкільні роки».

             А також, відповідно  Статуту дошкільного навчального закладу, річного плану та плану роботи на рік та оздоровчий період.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Відповідно до виявлених досягнеь, недоліків, запитів батьків і державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на новий 2017-2018 навчальний рік такі завдання:

  • Патріотичне виховання, розвиток духовного потенціалу – основа освітньо-виховної діяльності.
  • Продовжувати роботу з трудового виховання в процесі організованої та самостійної предметно-практичної діяльності дітей.

Пріоритетними напрямами освітньої роботи слід вважати:

  • Патріотичне виховання в процесі розвитку духовної особистості дитини в дошкільному віці;
  • Трудове виховання в процесі організованої й самостійної діяльності дітей;
  • Забезпечення наступності в процесі реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною та початковою ланками освіти;
  • Створення здорово-зберігаючого середовища, формування в малюків свідомого ставлення до власного здоров’я, вміння дбати про себе та своїх ближніх;

Навчальний план складений на основі Базового компонента та програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Освітній процес здійснювався за пріоритетними напрямами, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.

Вжиті завідувачем заходи щодо охоплення навчанням дітей 5- річного віку.

    Згідно з річним планом роботи ДНЗ  педагогами проведено обстеження мікрорайону на наявність 5-ти річних дітей, неохоплених дошкільною освітою. В закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку даного мікрорайону.

 Підводями підсумок, з втіленням поставлених дошкільним закладом завдань, можна зробити висновок, що завдяки правильно організованій роботі вихователі мали змогу:

  • Вдосконалити та практично відпрацювати застосування методів по реалізації сприятливих умов для формування навичок дослідницької діяльності під час занять з образотворчого мистецтва;
  • Осмислено підійшли до інноваційних технологій і їх використання під час навчально-виховного процесу;
  • Залучали батьків, як безпосередніх учасників навчально-виховного процесу до різних форм та методів роботи дошкільного закладу.

ІV. Робота з педкадрами:

    Діяльність закладу відбувається у сформованому збагаченому освітньому середовищі, яке забезпечує оптимальне функціонування усіх підсистем закладу, відповідає принципам відкритості , мобільності і модернізації забезпечення навчання та виховання. Кожен структурний елемент несе певну педагогічну, психологічну, соціальну функцію. До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

  • Батьківські комітети груп,
  • Профспілковий комітет
  • Педагогічна рада
  • Загальні збори батьків та членів трудового коллективу
  • Комісія з ОП та ТБ
  • Пожежно-технічна комісія

 

            Управлінські рішення та дії завідувача ДНЗ у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань:

1.     Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку у світлі приграми виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина у дошкільні роки».

2.     Взаємодія суспільного та родинного виховання.    

            Сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення парадигми освіти, освоєння прогресивних технологій духовного розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Мова йде про принципово нові психологічно-педагогічні ідеї, концепції, технології, в центрі яких - особистість дитини з її потребами і інтересами. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданням.

            Протягом 2016-2017 навчального року педагоги закладу регулярно відвідували районні методичні об’єднання, майстер-класи. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи. Для розвитку та реалізації творчих здібностей дошкільників у вільний від занять час в дошкільному навчальному закладі проводиться гурткова робота.

 

V. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників.

            Дотримання вимог охорони дитинства , техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

            Згідно ст.23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Ця робота ведеться в таких напрямках:

  • Створення безпечних умов для перебування дітей в дошкільному закладі.
  • Організація догляду за дітьми.
  • Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.
  • Навчально-виховна робота з дітьми з питань ОБЖД.
  • Робота з батьками.

Робота педагогічного колективу ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на програмі «Дитина в дошкільні роки», яка спрямовує роботу вихователів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки у життєвому середовищі.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб.

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, аплікації), які розміщуються на тематичному стенді.

            Кожен робітник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі протягом 3 років.

            Регулярно вихователями проводяться бесіди з батьками з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться « Тижні безпеки дитини», заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: « Пожежна безпека», «Один вдома», «Ростемо кмітливими», «ОБЖД» і т.і.

VІ . Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування вихованців і працівників

         В ДНЗ організація харчування підпорядковувалась відповідно до нормативно-правових документів:

Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», «Інструкцією по організації харчування у дошкільних навчальних закладах» затверджена наказом МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006 року № 298-227  та внесених змін до «Інструкції по організації харчування у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 року за № 440-22972

У дошкільному навчальному закладі протягом начального року значна увага приділялась харчуванню дітей. Повноцінне та якісне  харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Ведеться контроль за виконання грошових і натуральних норм. Для правильної організації на основі перспективного харчування складається щоденне меню з вживанням свіжих овочів та соків в літній період. Усі продукти харчування приходять з супровідними документами. Постійно здійснювався контроль за дотриманням санітарно-гігенічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.

   Для зниження захворюваності колективом ведеться клопітка робота, зокрема:

  • Чітке дотримання режиму;
  • Дотримання санітарно-гігєнічних вимог;
  • Проведення за гартувальних процедур.

   Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

            Завідувачем здійснються  профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.  Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.

            Всім  працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».

            Станом на 20.06.17 р. ДНЗ  відвідують 43 дитини. Особовий склад працівників становить 13 осіб. Харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2016-2017 навчальному році здійснювалось на суму 20  грн. за циклічним меню, яке погоджено в санепідемстанції. З 01 червня 2017 року вартість харчування була збільшена до 30, 00 гривень. Це дозволило наблизити виконання норм харчування до адекватної компенсації фізіологічної потреби дітей, збереження їх здоров’я та забезпеченя їх нормального фізичного розвитку.

 

VІІ. Матеріально-технічна база:

 

Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет.

 Завдяки активної діяльності батьків, матеріально-технічна база дитячого садка значно покращилась . Кількість витрачених коштів на підготовку закладу  до нового навчального року-  36618,00  грн, в тому числі:

бюджетних: -  22 000 грн.;

спонсорських: - 14618,00 грн.;

 За бюджетні кошти:

-Виконані основні види робіт:   зроблені у різновікових  групах косметичні ремонти приміщень, зроблений косметичний ремонт харчоблоку (пофарбовані стіни), монтаж водовідведення в молодшій різновіковій групі, відремонтовано електроплиту, косметичний ремонт музичної зали, ремонт балкону, тех. обстеження котла.

 -Здійснили підписку періодичних видань на заклад, закупили методичний матеріал для підвищення кваліфікаційного рівня педпрацівників. 

-закуплені посуд для харчоблоку, посуд для старшої групи.

 За спонсорські кошти батьків

- купували миючі та дезінфікуючі засоби

- костюми для проведення свят

 канцелярське приладдя

 іграшки

 підручники

аптечки

   Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

            Разом з тим слід відзначити, що продовжує бути актуальне питання   розвиток професійної компетентності педагогічних працівників  та взаємодія суспільного та родинного виховання.

            Я вдячна батькам, які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт у групах на території ДНЗ, створюють затишок та комфорт для дітей.

 

 Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками, партнерами.

 

В.о.завідувача ДНЗ «Теремок»                              Басараб Л.В.

 

 

 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *